layf

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Elina Olsson - 22 juni 2014 18:48

Nu när min blogg är ny och jag har precis börjat så tänkte jag ha en frågestund så ni kan fråga det ni vill veta om mig. Om ni inte känner mig så vet ni nog inte så mycket om mig. Så kommentera det ni vill veta så kommer jag svara på dom i ett inlägg eller i en video , det märker vi!

  

 Men vi hörs i nästa inlägg :*

Av Elina Olsson - 22 juni 2014 18:12

Något som är vä,digt populärt bland tjejer idag är att ha långa naglar. Så därför tänktre jag skriva ett inlägg med lite tips om hur man kan få länge naglar. 


~ Fila naglarna så alla är lika långa och i den formen du vill ha dom i. 

~ Måla naglarna med genomskinligt lack som kommer starka naglarna så dom inte går av lika lätt. 

~ Tryck bak nagelbanden så långt det går innan det gör ont. 

~ Ha inget annat nagelack över det genomskinliga lacket utan bara det. 

~ Sen är det bara att vänta tills dom växer. 


När du har gjort dom här sakerna så är det bara att vänta. Men under tiden dina naglar växer och någon går av. Fila den igen och gör den fin. Om någon nagel växer fortare en dom andra så fila ner den/dom till samma längd som den korta. För då blir alla lika långa och ser mer vårdade ut. 


Jag kommer göra en video på detta när jag själv gör det någon gång men nu har jag precis gjort dom fina. Så nästa gång då visar jag er steg för steg och exakt visar hur man gör. 


Detta var mina tips till att få fina och långa naglar :. Vi hörs*

Av Elina Olsson - 22 juni 2014 13:51

Ni har nog hört om dom populära skorna primeboots som är väldigt populärt just nu. Själv vill jag hjärna ha dom men vet inte om dert är värt att lägga cirka 3000 på ett par skor som man förmodligen kommer tröttna på nån gång. Men själv är jag en person som älskar att ha boots på mig på hösten och vintern. Men man kan ju även  ha dom på våren och på sommaren men tror det kommer bli väldigt varmt. Men jag tycker dom är så sjukt snygga med ett par svarta jeans, en stickad tröja och en snygg jacka. Typ den outfiten jag andvänder varje dag på hösten och vintern. Men jag gillar bara en såts boots. Det är när dom ser ut som dom här primebootsen. 

 


(denna bilden är från google och hon som har tagit bilden hennes blogg står på bilden längst ner)


Dom har inte så mycket saker på sig, bara två spännen inget mer. Det är det jag tycker är snyggt. Jag tycker inte det är snyggt när det är massor med nitar och sånt på. Jag vill ha boots med inte så mycket saker på. 

Det är därför jag tycker om dom är primebootsen så mycket, för det är exakt så här jag vill att dom ska se ut. Men jag funderar på om jag ska köpa dom eller inte. Vad tycker ni ? kommentera! 


Av Elina Olsson - 22 juni 2014 13:23

Idag känner jag att jag inte är så pigg. Det börjadxe komma igår men blev dåligare idag. Så idag blir det att va hemma och ta det lungt. Och därför har jag tid att blogga mycket. Jag har många förslag vad jag ska skriva om. Men skulle vara bra om ni kommenteade också vad ni vill att jag ska skriva om så kan jag nog fixa det. Så håll koll nu för det kommer komma massor med inlägg/bilder och sådant. Jag hoppas ni kommer tycka om det och så hörs vi i nästa :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards