layf

Direktlänk till inlägg 24 juni 2014

Sommarnagla! #sommarfärger #på #naglarna

Av Elina Olsson - 24 juni 2014 15:53

Något som är väldigt populärt nu är att ha fina naglar. Därför gjorde jag ett inlägg om hur man får långa naglar. Så jag tänkte göra ett inlägg om fina sommarfärger på naglarna som jag tycker iallafall. Så nu kanske ni får tips eller insperation. 

 

~ Ljusrosa naglar tycker jag är väldigt fint på sommaren för att det är en ljus årstid och då är det fint med ljusa naglar. Men det är ocksåp fint för att det framhäver att man är brun också.

 

~ Neon färger tycker jag också är väldigt snyggt på sommaren för att på sommarenm tycker jag det är snyggt med mycket färger och inte bara svart och vitt hela tiden. Neon är väldigt starka färger som syns väl. Så om ni vill att man ska ha fokus på naglarna är neon ett smart tips till er. Men neon tycker jag gör att det ser ut som att man är brun också. 

 

~ Vitt nagelack tycker jag också är fint på sommaren. För när man är brun så blir vitt så mycket mer vitt eller hur man ska säga. För om man har vitt nagelack på vinten så försvinner liksom naglarna in i hytornen. Naglarna syns inte lika mycket. Men på sommaren är man oftast brun så då försvinner inte naglarna in i hytornen. Men själv tycker jag att det ser ut som att man är brunare om man är brun då för att det skiljer mellan naglarna och hytornen. 

 

~ Svart nagelack tycker inte jag är snyggt på sommaren. För sommaren är ljus och det är inte svart. För på sommaren brukar dom flesta vilja vara bruna så jag skriver som att man vill va brun. Om man målar naglarna i svart så ser hytornen vitae ut en brun. För att om man är ljus och har mörkt nagelack  så ser man ljusare ut. Därför är ljusa nagelack snyggt på sommaren för att då ser man brunare ut för det är motsatsen till mörk. 

 

~ Glitternagelack tycker jag är väldigt snyggt till alla årstider igenkligen. Men till sommaren blir det lite extra snyggt tycker jag. Men jag tycker glitternagrlack är så snyggt för det blir lixor mer en vad ett vanligt nagelack är. Det är därför det är snyggt att ha ett vanligt nagelack och sen ha ditaljer med glitter på. Men det är även snyggt med helglittriga naglar också. Men jag tycker inte man ser brunare eller ljusare ut med det, det gör bara så det blir mer bling i det hela och inte bara en färg. 

 


Här var några nagelacks tips till er. Detta tycker jag det behöver inte vara att alla tycker det men detta är min åsikt. Men ni kan ju kommentera vilken färg ni tycker är snyggt till sommaren. 

Men jag hoppas att ni tycker om inlägget och så hörs vi nästa! :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Olsson - 27 juni 2014 14:50


Det är sommarlov så ja jag sover länge. Men nu blir det frukost time. (Bilden är inte min) ...

Av Elina Olsson - 27 juni 2014 01:54

Jag har inte kunnat blogga för det har varit något fel på min dator , jag vet inte vad som hände men den funkar nu igen. Och min bloggplatsen app på mobilen har inte heller funkat. Värje gång man går in på den så blir det svart. Vet inte om det var f...

Mer

Av Elina Olsson - 25 juni 2014 21:05


Det kommer inlägg ikväll!!!!!

Av Elina Olsson - 24 juni 2014 17:37

Jag letade runt lite på google på snygga sommar outfits. För att få lite insperation.  Och jag hittade många som var sjukt snygga.Men jag valde ut tre stycken och då valde jag dom här.           Jag tycker dom här skulla vara sjukt fräsca...

Av Elina Olsson - 24 juni 2014 16:52

Hej nu tänkte jag göra ett inlägg där jag svarar på frågor som jag har fått på min ask. Fast jag svarar här i ett inlägg. Så vi sätter igång:    ~Hur många år är du?   Jag är 13 år   ~Går du på något sport?  Nej, jag gick på ridning sen j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards